woensdag 23 januari 2013

Medische update ....

Gisteren opnieuw naar het ziekenhuis voor het onderzoek de PETscan en de CTscan  en ze zijn heel goed verlopen...het is een heel ritueel allemaal....infuus,pilletjes slikken,vingerprikken,plasspuitje en dan de nucleaire inspuiting...die vloeistof geeft na een uur de eventuele tumoren aan in het lichaam door de scan...na de nucleaire inspuiting mocht ik een half uur niet praten en lezen, dan werken de hersenen (JA JA ik heb ze dus toch ! :-) teveel en gaat er teveel vloeistof naar de hersenen....maar het is dus allemaal goed meegevallen ....de nieuwe oncologe vertelde me dat een draagster van het BRCA1 gen grotere risico's heeft om op andere plaatsen in het lichaam tumoren te 'kweken'...dat was ff schrikken want dit wist ik allemaal niet, had mijn vorige oncologe me niet verteld, ook heb ik nieuwe
medicijnen en die helpen goed, voel me beter in mijn vel nu ...
Morgen krijg ik de uitslag van de onderzoeken , dus ff bang afwachten ...

Liefs
Marjo

20 opmerkingen:

  1. Ik duim voor je, hoop dat het meevalt, voor zover dit mee kan vallen, sterkte vanavond en vannacht!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte, dat is een flinke spanning!

    Lfs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier wordt voor je geduimd!!

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop zo dat je morgen een goede uitslag krijgt, daar gaan we vanuit!! Lieve groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft toch altijd weer spannend hè...
    Maar vertrouwen houden hoor!
    Ik hoop een goede uitslag voor je. Sterkte!

    Liefs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou meis, hier duimt er ook een hoor! liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei klinkt allemaal erg heftig ...
    Hopen op een goeie uitslag voor morgen ...
    Heel veel sterkte ermee ...

    Groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik duim heel hard voor je en hoop op goed nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat spannend weer allemaal, hopelijk krijg je goed nieuws, ik denk aan je, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannende piekertijd weer meis.
    Ik duim, en iedereen hier, op goed nieuws!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sterkte!
    We duimen met zijn allen voor goed nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh Marjo wat een onzekerheid weer even voor je,ik ga samen met alle anderen hier heeeel hard voor je duimen!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. piep, meid duim voor je op een super uitslag

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb blaren op m'n vingers van het duimen!

    Dikke knuffel, Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik duim heel erg hard voor jou!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik duim mee, hoe meer duimen hoe beter

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een spanning zeg!
    Ik duim voor je zo hard ik kan!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen