dinsdag 15 januari 2013

Veel te lang geleden .....(kleine update)

Veel te lang geleden dat ik nog iets gepost hebt....vandaar de update en ik kom zeker weer wat vaker terug op mijn blog ....
We waren van plan de 20e januari met de mobilhome te vertrekken richting zuiden van Spanje,om er ff lekker uit te zijn ...helaas ....Luc wordt 1 februari geopereerd aan beide knieen ...en zullen we het weer moeten uitstellen ....

Voelde me ook niet goed meer bij mijn oncologe, ben veranderd van oncologe en nu naar het UZA te Antwerpen....weer nieuwe onderzoeken volgende week, en ook nieuwe medicijnen die me moe en loom maken ....dus allemaal weer ff afwachten ....ondertussen nog wel aan de haak :-)

Liefs
Marjo

14 opmerkingen:

  1. Fijn weer even iets van je te horen. Wat ontzettend jammer dat jullie tocht nog even niet door kan gaan. Maar dat gaat uiteindelijk ook goedkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk gaat die operatie goed en ben jij ook snel weer beter op de been!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjo,
    Jammer dat het nog steeds niet echt meezit.
    Hopelijk knapt Luc straks vlot op van zijn operatie en ga jij je ook wat fitter voelen.
    Blijven geloven dat straks alles goedkomt!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Marjo,
    Wat fijn om Whisper nog eens te zien passeren, wel spijtig van het uitstel voor jullie vakantie, maar nadien is het dubbel genieten.
    Veel sterkte nog, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om weer wat te lezen van je meis!!Alleen jammer dat het allemaal nog niet zo mee zit, Spanje is prima toeven in deze tijd!Wens Luc sterkte ik weet als geen ander wat het is een operatie aan beide knieën, dikke kus Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wou dat ik nu wat anders te lezen kreeg, dat Luc toch niet geholpen hoefde te worden omdat hij geen last meer zou hebben, dat jij weer fluitend zonder zorgen door het leven kan.... helaas....
    Heel veel sterkte voor jou en Luc en ik duim dat jullie zo snel mogelijk toch nog kunnen genieten van een heerlijk zonnetje in hte Zuiden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat jullie de trip hebben moeten uitstellen meis!
    Ik hoop maar dat deze alsnog snel kan plaatsvinden!

    Sterkte voor Luc en jou x x x x x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn weer wat van je te horen. Wat jammer dat de trip uitgesteld wordt. Maar uitstel is geen afstel. Ik kan me voorstellen dat jullie aan ontspanning en warmte toe zijn. Hopelijk gaat de operatie van Luc voorspoedig, evenals zijn herstel. Voor jou natuurlijk ook veel succes met de onderzoeken.

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend jammer dat jullie nu niet weg kunnen. Sterkte met ales. Ik hoop dat het met jou ook beter mag gaan. Vervelend dat je zo moe medicijnen.
    Hopelijk kunnen jullie binnen niet al te lange tijd toch lekker samen weg naar de zon...

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spijtig dat jullie nu niet kunnen vertrekken, maar wat niet is kan nog komen, weer iets om naar uit te kijken. Ondertussen hopelijk een spoedig herstel voor je man en voor jou veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi marjo. er zijn altijd dingen die tegen zitten of het gaat nooit zo zoals wij willen. jammer genoeg. maar altijd is er hoop dat iets toch weer gaat lukken en/of dat iets goed word. hoop dat jij snel weer wat fitter word en luc de operatie snel achter zich kan laten en jullie dan kunnen gaan genieten van de spaanse zon. groetjes en liefs uit duitsland.
    miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is lang geleden dat ik op je blog kwam lezen. Maar hier ben ik weer eens. Jammer om te lezen dat het nog steeds niet allemaal meezit bij jullie. We blijven maar duimen voor betere tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vergeet ik nog te zeggen dat ik blij ben om Whisper weer eens te zien. Het blijft toch een schat.

    BeantwoordenVerwijderen